Producenci, importerzy i dystrybutorzy coraz częściej zlecają prace związane z konfekcjonowaniem zewnętrznym firm. To korzystne rozwiązanie pod kątem cenowym, dlatego też cieszy się ono dużym powodzeniem. Jeżeli interesuje cię etykietowanie na zamówienie – w formie outsourcingu, czyli przekazaniu tych czynności w ręce doświadczonych firm, zachęcamy do bliższego zapoznania się z naszym krótkim poradnikiem, który pomoże ci w znalezieniu najlepszej oferty.
Zakres usług
Firmy świadczące kompleksowe usługi co-packingu towarów dla klienta mogą zapewnić im w tym zakresie kompleksowe wsparcie. Można zamówić w nich etykietowanie produktów jednostkowych, opakowań zbiorczych, pakietów, palet, zestawów promocyjnych, a także innego rodzaju produktów.
Najczęściej co-packing prowadzone jest z użyciem dwóch technik, a mianowicie jako:
- etykietowanie ręczne – pracownicy ręcznie lub z użyciem aplikatorów przyklejają etykiety na produktach
- etykietowanie półautomatyczne – polega na użyciu urządzeń, które po umieszczeniu przez pracownika produktu w danym miejscu samodzielnie naklejają na nim etykietę
Technika jest dobierana indywidulnie zależnie od miejsca umieszczenia etykiety, kształtu i wymiaru produktów.
Najwięcej ofert dotyczących etykietowania na zamówienie można znaleźć na stronach internetowych – wystarczy tylko wprowadzić do wyszukiwarki internetowej określone hasła, a następnie dodać do nich informację dotyczącą danego obszaru, aby znaleźć interesujące oferty. Zwykle firmy prowadzące usługi konfekcjonowania czy co-packingu działają w centrach logicznych oraz magazynowych.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze firmy?
Tak jak w przypadku wybierania innych ofert, warto pamiętać o tym, że liczy się tutaj wysoka jakość w połączeniu z przystępnymi cenami.
Warto zatem zapoznać się z ofertą, referencjami, cennikiem kilku interesujących firm, aby następnie, po zebraniu wszystkich informacji, wyselekcjonować wśród nich taką, która będzie najlepszym partnerem w prowadzeniu etykietowania produktów.